O mnie

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

• 2000 – 2005 r Studia wyższe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; kierunek: Filologia Polska i Klasyczna; specjalizacja nauczycielska oraz dziennikarska.
• 2007-2009 r. Studia podyplomowe na kierunku Logopedia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
• 2013 – 2015 r studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia na Wyższej Szkole Uni-Terra w Poznaniu.

• 16-17.09.23 „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia - podejście autorskie.”. - Ewelina Mendala-Kwoczek
• 27-28 maja 2023 r. Holistyczne podejście do terapii zaburzeń czynnościowych– kurs praktyczny mgr Katarzyna Lewsza logopeda - mioterapeuta lek. dent. Katarzyna Chmielińska-Popiołek ortodonta mgr Natalia Kojder fizjoterapeuta
• 17-18.09.2022r. Pierwsza Międzynarodowa Konferencja PTTM.
Prof. T.Halski „ Jakościowe aktywowanie dolnych i środkowych miopatii ciała prowadzące do efektywności fizjologii obszaru ustno-twarzowego, rola łańcuchów mięśniowo-powięziowych i ich biomechanika”.
Dr A.L.Ceretti „ Jak może zmienić się pozycja głowy i jaki będzie to miało biofeedback w obszarze ustno-twarzowym i ustawieniu języka w przestrzeni jamy ustnej”.
Prof.Jose Duran von Arx „ Jak utrwalane od wczesnego dzieciństwa nieprawidłowości związane z brakiem odpowiedniej stymulacji obszaru ustno-twarzowego, zmieniające się w nawyk, mają bezpośredni wpływ na zmiany warunków okluzji i wzrost części twarzowej czaszki”.
Dr Mira Rządzka „ Pierwsze symptomy zaburzeń miofunkcji u noworodków i niemowląt”.Mgr M.Gawryl „ Znaczenie mięśni nadgnykowych w nabywaniu i rozwijaniu kompetencji orofacjalnych”.Mgr A.Czuchryta „ Funkcje prymarne oraz zaburzenia mięśniowe występujące u noworodków urodzonych naturalnie oraz poprzez cesarskie cięcie”.
Mgr E.Mendala- Kwoczek „ Miologia ustno-twarzowa – funkcjonalne podejście do kompleksu orofacjalnego” Lek.stom. M.Ośko „ Proces leczenia przy wykorzystaniu systemu regulatorów Funkcji Systemu MFS u pacjentów z zaburzeniami czynnościowymi, które mają bezpośredni negatywny wpływ na wzrost twarzoczaszki”.
• 2021r. Certyfikowany Terapeuta Funkcji Ortodontycznych MFS. Ukończenie Szkolenia modułowego MFS we Wrocławiu. prof. Jose Duran Von Arx, lek. stom. Monika Ośko, dr n.zdr. Marta Wawrzynów.
• 27.12.2022r. Certyfikowany instruktor metody Buteyko Clinic International. Ukończenie certyfikowanego kursu metody Butejki. Patrick McKeown, Anna Ryczek.
• 27-28.08.2022r. "Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dorosłych i dzieci". Dr Anna Pękacka-Egli.
• 26–28.11.2021r. Kurs „Staw skroniowo–żuchwowy– współpraca lekarza, fizjoterapeuty i logopedy. Podejście holistyczne. dr.n.med Michał Szałwiński, mgr Łukasz Kaczmarek, mgr Beata Kaczmarek
• 04.07.2021 r. Certyfikowany Terapeuta Funkcji Ortodontycznych MFS. Ukończenie Szkolenia modułowego MFS. prof. Jose Duran Von Arx, lek. stom. Monika Ośko, dr n.zdr. Marta Wawrzynów.
• 7- 8.11. 2020 r. „Elastyczny Taping w logopedii/neurologopedii.” Zgodnie z podejściem Esther de Ru , dr Martyna Brychcy
• 12.09. 2020 „FTM – Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 4 roku życia z dyslalią obwodową).” prof. UŚ dr hab. Danuta Pluta – Wojciechowska
• 14.01.2017r. "Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania w dyslalii obwodowej funkcjonalnej" prof. UŚ dr hab. Danuta Pluta - Wojciechowska
• 18- 19.02. 2017r. "Dyslalia ankyloglosyjna - o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii" dr hab. Barbara Ostapiuk
• 29. - 30. 04. 2017r. "Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów" prof. UŚ dr hab. Danuta Pluta- Wojciechowska
• 6 - 7.05. 2017r. "Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie" prof. UMCS dr hab. Jolanta Panasiuk
• 04.-05.06.2016r. "Metoda SI we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju" mgr Bożena Odowska - Szlachcic
• 11.04.2016r. "Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych - usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu". prof.UP dr hab. Marta Korendo
• 20 - 21.11.2016r. "Wykorzystanie elementów metody verbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz. 1" Dr n. hum. Anna Prożych
• 23.04.2016r. "Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem terapii ręki" Bogna Mikołajczak
• 23.04.2016r. "Diagnoza i terapia ryzyka dysleksji dzieci w wieku przedszkolnym" dr Justyna Leszka
• 23.04.2016r. "Zastosowanie gestów artykulacyjnych w terapii logopedycznej" dr Justyna Leszka
• 23.04.2016r. "Moje sylabki - nauka czytania metodą symultaniczno - sekwencyjną" dr Justyna Leszka
• 09.02.2013r. Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna "Rozumiem-Mówię-Poznaję Świat" Terapia zaburzeń językowych u dzieci w wieku od 0-5 lat
• 5.10.2013r. - "Kompleksowa rehabilitacja osób po laryngektomii" prowadząca dr Hanna Owczarzak
• 20.10.2012r. Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna - mgr Mirosława Rządzka
• 29.09.2012r. Ogólnopolska Konferencja Naukowo – Szkoleniowa : „ II Forum Autyzmu – Diagnoza to zaledwie początek – o potrzebie systemowych rozwiązań terapeutycznych, edukacyjnych i społecznych dla dzieci z autyzmem”
• 2.04.2012r. „Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy" - dr Iwona Michalak - Widera 28.04.2010r.
„Metoda wstępnej stymulacji logopedycznej w terapii dziecka ryzyka dysleksji
"Terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem w praktyce”. Katarzyna Sedivy
„Trening Umiejętności Społecznych w kontekście radzenia sobie z sytuacjami szkolnymi”. Ewa Łukomska
„Alternatywne metody pracy nad komunikacją dziecka z autyzmem”. Centrum Terapii Promitis
„Formułowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych dla dzieci z autyzmem”. dr Justyna Leszka